Зборшчыкі подпісаў за Някляева забараняюць фатаграфаваць свае пікеты

У Віцебску актывістка, якая шляхам пікетавання збірала подпісы за Уладзіміра Някляева каля “Сіняга дому”, запатрабавала ад карэспандэнта “Народных навінаў Віцебска” спыніць фатаграфаванне, а пасля проста ўцякла з месца збора подпісаў.
Зборшчыкі подпісаў за Някляева забараняюць фатаграфаваць свае пікеты. Фота Сержука Серабро

Пасля таго як усталявался добрае надвор’е актываваліся ініцыятыўныя групы па вылучэнню кандыдатаў у прэзідэнты. Калі 5 кастрычніка насупраць плошчы Свабоды стаялі пікеты толькі трох прэтэндэнтаў на галоўную пасаду краіны, то сёння там было ўжо сем пікетаў — Кастусёва, Лукашэнкі, Міхалевіча, Саннікава, Статкевіча, Раманчука і Рымашэўскага. Стэнды дэмакратычных кандыдатаў размешчаныя ў прытык і апрацоўваюць падпісантаў канвеерам, сборшчыкі подпісаў за дзеючага кіраўніка краіны некалькі ад іх дыстанцуюцца. Ні на адным з гэтых пікетаў не выказалі прэтэнзій да фотарэпарцёра.

Зборшчыкі подпісаў за Някляева забараняюць фатаграфаваць свае пікеты. Фота Сержука Серабро

Аднак, калі карэспандэнт “Народных навінаў Віцебска” стаў фатаграфаваць пікет Уладзіміра Някляева, то жанчына ў чырвоным гандлярскім фартуху, якая збірала подпісы, катэгарычна заявіла, што яны супраць здымак. На пытанне ці афіцыйная гэта пазіцыя спадара Някляева ў адносінах да свабоды прэсы, фотарэпарцёр пачуў ашаламляльны адказ: “А мне все равно кто — Некляев или Лукашенко!”. Пасля гэтага актывістка кінула сабраныя подпісы і ўцякла ў яму да будуючайся піраміды.

Зборшчыкі подпісаў за Някляева забараняюць фатаграфаваць свае пікеты. Фота Сержука Серабро

Зборшчыкі подпісаў за Някляева забараняюць фатаграфаваць свае пікеты. Фота Сержука Серабро

Зборшчыкі подпісаў за Някляева забараняюць фатаграфаваць свае пікеты. Фота Сержука Серабро


Меткі: , ,

Падобнае

    58 каментарыяў

    1. Каваленка  
      10/Кастрычнік/2010 у 16:10

      Прафанацыя працягваецца.

    2. Вэд  
      10/Кастрычнік/2010 у 16:37 1

      "цiрк на дроте" )) , а весной начнётся настоящее кино!

    3. za praudu  
      10/Кастрычнік/2010 у 20:25 2

      Уважаемый Сержук! Во-первых, каждый человек имеет право на частную жизнь, и никто не обязан Вам позировать. Сборщик подписей -- это не должностное лицо, которое журналист имеет полное право снимать на рабочем месте. Поэтому вначале все-таки стоит спрашивать разрешения у людей. Во-вторых, нужно представляться, и объяснять, для какогоиздания Вы делаете снимки. Представьте себе, далеко не каждый знает, что в Витебске есть такой "широкоизвестный сайт", как ННВ. И тем более не каждый знает лично Вас в лицо. Поэтому когда человек сопротивляется тому, что его фотографирует неизвестная личность, может отреагировать как угодно. Вплоть до того, что пожаловаться на Ваши действия в милицию. Так что Ваша ирония неуместна.
      Тем более неуместно употреблять такие выражения, как "жанчына ў чырвоным гандлярскім фартуху, якая збірала подпісы". Я думаю, что всем понятно: на сборщиках подписей надеты "фартухи" ( как хотите можете это назвать) с надписью "сбор подписей за Вадимира Некляева" -- это опознавательный знак, помогающий заметить активиста издалека. Иронизировать тут не над чем.
      Профессиональные журналисты вполне успешно фотографируют в Витебске пикеты , в том числе, и по сбору подписей за выдвижение Некляева. И не пытаются "расписать" сенсацию на пустом месте.
      и ещё пару слов для КАВАЛЕНКА
      Если, как вы пишете, "прафанацыя працягваецца", то зачем Вы участвуете в ней? Не Вы ли собирали подписи за Некляева по Витебску? Вас видели и узнали многие. Так что это по крайней мере неприлично: за деньги делать одно, а потом -- очевидно, для большего удовольствя -- негативно отзываться в интернете о сторонниках Некляева.

    4. Сяржук Серабро  
      10/Кастрычнік/2010 у 20:32 3

      Шаноўны "за праўду", на вашу думку -- збор подпісаў за кандыдата ў прэзідэнты ў грамадскім месцы шляхам пікета --прыватнае жыццё?

      Ці збіраецца пан Някляеў адмяніць артыкул канстытуцыі пра права грамадзян на свабодны збор інфармацыі?

      Што тычыцца вузка ці шырока вядомасці, то гэты сайт наведвае прыкладна столькі ж людзей, як і сайт аднаго кандыдата ў прэзідэнты. Больш таго, гэта сайт неаднаразова цытаваўся сайтам таго ж кандыдата ў прэзідэнты.

    5. Павел  
      10/Кастрычнік/2010 у 20:52 4

      @ za praudu:
      Эт вы зря тут развели два грамма фактов на литр негодования. И сайт хороший, и фотограф действовал в рамках, да и куда без иронии во всех этих "выборах"?

    6. solid  
      10/Кастрычнік/2010 у 21:02 5

      Прыйдзецца Някляеву падпісваць з Серабром зноў мемарандум, кшталту таго, што падпісаў з катом: http://nn.by/?c=ar&i=43908

      пэсэ: на месцы ката будзе Серабро) І фсе будуць задаволеныя)

    7. Гара Джанін  
      10/Кастрычнік/2010 у 21:02 6

      Сайт НН таксама піша праўду, таму незразумела, чаму было хавацца да карэспандэнта...

    8. Ліс  
      10/Кастрычнік/2010 у 21:09 7

      Поўны неадэкват у праўдзістаў. Той хто "за праўду" баіцца журналіста ў грамадскім месцы. Быццам нудыст на Дзвіне. Мусіць "за праўду" збіраюцца адмяніць права грамадзян на збор інфармацыі. Калі стаў у грамадскае месца, то калі ласка, "адкрый лічыка лючытай".
      А фартух на 100 адсоткаў гандлярскі. Нічога пра Някляева на фота не бачна. Мусіць заўтра праўдзісты запросяць Сяржука і будуць перад ім пазіраваць для сайта.

    9. House  
      10/Кастрычнік/2010 у 21:23 8

      очень хотелось бы увидеть фото Сергея Серебро 🙂

    10. Сяржук Серабро  
      10/Кастрычнік/2010 у 21:25 9

      Дужа страшны? 8)

    11. Вэд  
      10/Кастрычнік/2010 у 21:42 10

      Если кто то против значит ФОТОГРАФИРОВАТЬ нельзя ! ( неужели вы не знаете правил ) или вы ПАПАРАЦЦИ ?

    12. solid  
      10/Кастрычнік/2010 у 21:59 11

      Свежая паліцічэская жаба

    13. Каваленка  
      10/Кастрычнік/2010 у 23:43 12

      За вылучэнне у прэзiдэнты Някляева i астатнiх я подпiсы не збiраю,не збiрау i збiраць не буду,хаця мне прапаноувалi.Такiя грошы мне не патрэбны. Пасля заяу палiтыка Някляева аб iнтэграцыi з расеяй,i iншых прарасейскiх выказванняу, шкадую што збiрау подпiсы за ПАЭТА Някляева у "нацыянальны сход". Зараз я разумею,што Някляеу, Саннiкау, Раманчук 100% працуюць на расею,супраць беларускай iдэi. 99,9% за гэтымi людзьмi стаяць расейскiя спецслужбы.
      У такiх умовах самае найлепшае БАЙКОТ!

    14. Каваленка  
      10/Кастрычнік/2010 у 23:47 13

      Слава Iiсусу,якi сваечасова дапамагае у ва усiм разабрацца!

    15. Dim  
      11/Кастрычнік/2010 у 0:39 14

      сегодня за Некляева по домам ходили подписи собирали...

    16. Литвинка  
      11/Кастрычнік/2010 у 6:11 15

      Открытое , доброе лицо у Некляева и котик - красавец, но Беларуси соединяться с Россией - безумие. Россия потеряла Беларусь: очень она этого добивалась, точнее, ее олигархическое правительство.

    17. azzy  
      11/Кастрычнік/2010 у 7:35 16

      Стыд и позор этим некляевским активистам. Вся агитация в виртуалити. Из-под палки в люди выходят судя по всему или платят мало. А потом несомненно окажется около 300 тысяч подписей собрали, а может и все 600.

    18. Вэд  
      11/Кастрычнік/2010 у 7:39 17

      "Как показала перепись населения 2009 года среди наименее распространенных в Беларуси национальностей японцы — 23 человека, шведы — 17 человек, тиндинцы — 2 человека, татаро-сибирскую национальность при переписи указал один человек, - 66 - жителей Беларуси назвали себя литвинами." !!! )

    19. Вшывы Блох  
      11/Кастрычнік/2010 у 8:50 18

      Каваленка
      10/Кастрычнік/2010 у 23:43 12
      Ну уж Вам то прЫзиденство точно нисветит 🙂
      А есиб свитило - вайну паганым маскалям объявил бы?
      🙂 🙂 🙂

    20. Ліс  
      11/Кастрычнік/2010 у 9:14 19

      Пры вядзенне грамадскай справы, а выбары грамадская, дзяржаўная справа ніякіх дазволаў на фатаграфанне удзельнікаў не трэба. Калі не жадаеце "папулярнасці", то не удзельнічайце у зборы подпісаў. Тады вас ніхто не будзе фатаграфаваць. А калі сказаў А -- збіраю, то аўтаматычна дзейнічае Б -- вас журналісты могуць здымаць у грамадскім месцы пры пікеце.
      Арт 34 Закона аб СМІ дакладна рэгулюе гэту пазіцыю.
      "4.7. атрымліваць згоду фізічных асоб на правядзенне аўдыё-і відэазапісы, кіна-і фотаздымак, за выключэннем іх правядзення ў месцах, адкрытых для масавага наведвання, на масавых мерапрыемствах, а таксама выпадку, прадугледжанага артыкулам 40 гэтага Закона;".
      Адкрыта месца -- то здымай Сяржук колькі заўгодна, а гопнікі прооста баяыца галоснасці. А што будзе, калі ачмураць народ?

    21. Местный  
      11/Кастрычнік/2010 у 10:03 20

      Сергей Коваленко сабирал подписи за выдвижение Некляева на всебелорусское собрание. После фоток на елке Коваленко правда многие узнают, да и он все время рассказывает, как лн туда лазил и как его снимали. Зачем теперь выкручиваться и рссказывать, как ты не любишь каких-то там Санниковых и Некляевых? Собирал подписи за деньги -- вот и вся правда. Политика у нас вот такая: за деньги - одно, без денег -- другое, то есть вообще ничего.
      Сергею Серебро все же надо бы представляться когда снимаешь людей в лицо за "политическим занятием". Я не думаю, что стали бы отказываться, если бы он назвал себя. А так представьте себе: приходит человек с солидным ( по фото видно) фотоаппаратом, и начинает вас снимать. Вы уверены, что это хороший человек, который за демократию и свободу? Или завтра вас могут показать по БТ с помойными комментариями? Тем более если люди впервые собирают подписи, а не бойцы старой закалки, вроде Гаврутикова с Фоминой, которые охотно позируют всем подряд)))

    22. Сяржук Серабро  
      11/Кастрычнік/2010 у 11:25 21

      Местны, там вышэй закон працытавалі.

      Калі людзі думаюць, што збор подпісаў -- гэта нешта заганнае і ім за гэта сорамна (а я падазраю чаму), то гэта іх уласныя праблемы, а не журналістаў.

    23. Ліс  
      11/Кастрычнік/2010 у 11:33 22

      Не трэ пургу гнаць на Каваленку. Калі Няка "вылучалі" на сход, то не было шчэ яго расейскай рыторыкі пра інтэграцыю, адмову беларусам у праве на нацыянальную ідэю і г.д.
      Зараз Няка больш уважліва разглядаюць у грамадстве і робяць адпаведныя вывады.
      Ды і наогул, кампанія "за праўду", а фотажурналіст не мае права паказаць фота асоб якія збіраюць подпісы за Няка, сказаць аб'ектыўную праўду, а не прыдуманую ГПэшнікамі

    24. Гара Джанін  
      11/Кастрычнік/2010 у 13:21 23

      Па-мойму, някляеўская хохма з падпісаннем дамовы з катом - дакладна нешта вар'яцкае... Падобнае да таго, калі Лукашэнка цягае па людзях свайго пазашлюбнага сына

    25. rezoner  
      11/Кастрычнік/2010 у 14:14 24

      @ za praudu:
      Опозорились вы ребята.
      И женщину запугали, послали как на расстрел,
      и сейчас несете какой-то бред про милицию.
      Может вас, таких, нарочно подобрали, дискредитировать противников Лукашенко?

    26. Яна Ільіна  
      11/Кастрычнік/2010 у 15:29 25

      Не понимаю, из-за чего сыр-бор?! Может, бедная женщина, сбежала, потому что не хотела фотографироваться из-за того, что в тот момент плохо выглядела. А вы тут целый политический скандал раздули...

    27. Лох  
      11/Кастрычнік/2010 у 16:12 26

      Гара Джанін пісаў:

      Па-мойму, някляеўская хохма з падпісаннем дамовы з катом - дакладна нешта вар’яцкае… Падобнае да таго, калі Лукашэнка цягае па людзях свайго пазашлюбнага сына

      а адкуль вы ведаеця што коцик так сама пазашлюбны?

    28. Гара Джанін  
      11/Кастрычнік/2010 у 16:47 27

      Лох пісаў:

      Гара Джанін пісаў:
      Па-мойму, някляеўская хохма з падпісаннем дамовы з катом - дакладна нешта вар’яцкае… Падобнае да таго, калі Лукашэнка цягае па людзях свайго пазашлюбнага сына
      а адкуль вы ведаеця што коцик так сама пазашлюбны?

      Коцік, мажліва, законна народжаны. Проста затупы двух людзей падобныя

    29. rezoner  
      11/Кастрычнік/2010 у 17:07 28

      Яна Ільіна пісаў:

      Не понимаю, из-за чего сыр-бор?! Может, бедная женщина, сбежала, потому что не хотела фотографироваться из-за того, что в тот момент плохо выглядела. А вы тут целый политический скандал раздули…

      А прочитать комментарий начальства, этой нефотогеничной женщины
      журналисткая этика не позволяет? 🙂

    30. Ліс  
      11/Кастрычнік/2010 у 19:10 29

      Шлюбы паміж коткамі заключаюцца на небесах і таму ўсе яны законна народжаныя. І коэны коцік можа заключаць мемарандумы ад усяго жывёльнага света. Абы яму гэта прапанаваў бы Някляеў.
      Цырк на дроце і з мемарандумам. І з гэтай "нефотагігеенічнай" пікетоўшчыцай.
      Мяне наогул, уміляюць дамы, якія лезуць у палітыку, а потым кажуць каб да іх адносіліся, як да тургенеўскіх жанчын. Пры гэтым ні на йоту не ведаючы нормы заканадаўства...

    31. ццакцк  
      11/Кастрычнік/2010 у 19:47 30

      сярабро працуе на косянца, бо ен абяцау ямц пакой у новым доме прэссы.

    32. Я с ь  
      12/Кастрычнік/2010 у 0:00 31

      Наноўнае спадарства! Чытайце ўважліва Зянона Пазьняка:" Фальшывыя выбары, фальшывыя паводзіны". http://www.svaboda.org/ Адразу ўсё стане зразумела ;))

    33. Толькі Б А Й К О Т !!!  
      12/Кастрычнік/2010 у 0:11 32

      P. S. http://www.svaboda.org/content/article/2186980.html

    34. Алексей Гаврутиков, Витебск  
      12/Кастрычнік/2010 у 10:51 33

      На счет позировать фотожурналисту, то Вы это зря. Когда Сергей Серебро проходил мимо я ему предлагал снять наш стенд за Николая Статкевича, но он выбрал другой ракурс и совершенно не заметно для нас, так как мы были заняты оформлением подписей избирателей. Отказ женщины фотографироваться - я думаю это её право не зависимо от того, что законодательство позволяет фотожурналисту делать свою работу. В этой ситуации можно было сделать фото со стороны спины человека не показывая его лицо. Кстати мне понравилось, как это делает журналист радио "Свабода", она спрашивает согласие у гражданина, дающего подпись на пикете, и если он не согласен, то фотографирует его со спины. К сожалению, мы живем в условиях диктатуры и надо спокойно относиться к тому, что люди по разному проявляют свое не согласие с действующим режимом (одни на елку вешают бел-красно-белый флаг, другие собирают подписи за кандидатов от оппозиции, а третьи нашли в себе мужество прийти в выходной день и отдать подпись за любого кандидата, кроме Лукашенко).

    35. Алексей Гаврутиков, Витебск  
      12/Кастрычнік/2010 у 10:52 34

      В воскресенье наблюдал такую картину, женщина лет 30-ти подходит к нам на пикете и сразу протягивает паспорт для оформление её подписи, а следом мужчина (видимо её муж) подходит и шепчет ей на ухо, что ты делаешь и пугает её разными последствиями, а она ему бросает через плечо - надоело бояться и поставила свою подпись за всех кандидатов от оппозиции. В этой ситуации я думаю бойкот не уместен. Для того чтобы как то расшевелить наших избирателей я поместил на стенде Н.Статкевича свои следующие строки (в стиле Маяковского, исключительно для проверки избирателей - как они будут реагировать): "До свиданья! Наш "ласковый" Саша! Диктатура, навеки прощай! Забирай свой "карманный" парламент! И на Кубу быстрей уезжай! Расстаётся страна … Навсегда! Навсегда! Навсегда!" (если их напевать на мелодию олимпийского мишки 1980 года, то не плохо звучит). Подавляющее большинство жителей нашего города встретили эти строки с улыбкой, только некоторые восклицали: " А вы не боитесь?" и мы им отвечали - нет, так как это политическая сатира, а не оскорбление Президента Лукашенко.

    36. Сяржук Серабро  
      12/Кастрычнік/2010 у 11:37 35

      Алексей Гаврутиков, Витебск пісаў:

      мы живем в условиях диктатуры

      Аляксей, вось не сорамна несці ахінею?
      Спісы сяброў ініцыятыўных груп з пашпартнымі дадзенымі перададзеныя куды? Падпісныя лісты з пашпартнымі дадзенымі перадаюцца куды?

      Навошта каму шукаць чалавека па маленькаму здымку з інтэрнэта, калі ўжо ёсць усе ўстановачныя дадзеныя, добраахвотна перададзеныя ініцыятыўнымі групамі.

    37. Алексей Гаврутиков, Витебск  
      12/Кастрычнік/2010 у 12:50 36

      Зачем же так бурно реагировать на мою позицию. Да, списки членов инициативной группы (их фамилия, имя, отчество, адрес) кандидат в президенты подает в Центризбирком, он в свою очередь вывесил на своем сайте списки членов инициативных групп (без указания их адресов), но это не значит что этой информации достаточно чтобы идентифицировать человека. А вот после фотографии человека на вашем сайте это гораздо легче. Дело в том, что я знаю эту женщину, она приехала из сельской местности чтобы поучаствовать в сборе подписей в г. Витебске. За участие в местных выборах в рядах оппозиции она потяряла работу, которую тяжело найти в малых населенных пунктах, и поэтому ваше желание её сфотографировать было встречено ею с испугом, так как после этого она может опять потярять работу. Да она добровольно вступила в инициативную группу кандидата от оппозиции, но не спешит об этом докладывать своему директору с вашей помощью.

    38. Сяржук Серабро  
      12/Кастрычнік/2010 у 12:53 37

      Алексей Гаврутиков, Витебск пісаў:

      списки членов инициативной группы (их фамилия, имя, отчество, адрес

      не значит что этой информации достаточно чтобы идентифицировать человека

      Логіка дзе?
      Да таго ж кожны, хто ставіць подпіс, можа праверыць у яе пасведчанне і пашпарт. Таксама ўцякаць будзе?

      Яшчэ раз: не хочаце трапіць у аб'ектыў -- сядзіце на кухне. Як кажуць трэба або крыжык зняць, або трусы апрануць.

    39. Сяржук Серабро  
      12/Кастрычнік/2010 у 12:56 38

      Алексей Гаврутиков, Витебск пісаў:

      За участие в местных выборах в рядах оппозиции она потяряла работу

      І таму ёй усёроўна -- Някляеў ці Лукашэнка? 8)

    40. Гара Джанін  
      12/Кастрычнік/2010 у 14:29 39

      Нешта дзіўнае... Няўжо па поўным прозвішчы, нумары пашпарта (!), адрасе рэгістрацыі (!!!), якія падаюцца ў спісах ініцыятыўных груп, нельга вылічыць чалавека?

    41. Ліс  
      12/Кастрычнік/2010 у 15:42 40

      Цікава, калі для юрыста норма заканадаўства нічога не значыць. Сяржук рабіў сваю справу ў грамадскім месцы. Жанчына таксама свядома спрабавала рабіць справу. Норма заканадаўства тлумачыць права журналіста рабіць фотаздымак. Жанчына гэту норму аспрэчвае. Выхад? Не жадаеш фатаграфавацца -- не стой у пікеце. І пытанне тут да кіраўніцтва някляеўскага збору. Чаму падстаўляеце жанчыну?..
      Даўно ужо пара прабачэння ў Серабро папрасіць.
      Альбо карона ў Някляева зваліцца?

    42. Каваленка  
      13/Кастрычнік/2010 у 16:51 41

      Месьцячковы не трэба выламывацца i расказываць як мяне "снимали с ёлки",калi вы там у Канторы дакладна ведаеце што i залез,i злез я сам! А вось "бравые парнi" з омона не залезлi дажа на 1-ы ярус елкi. Берегут себя А вдруг, такой хороший, амоновец упал бы вниз...и разбился? Кто тогда будет красоваться в своей беретке на параде? У iх усiх i так рукi дрыжалi,што елка магла абвалiцца,а сказалi б потым,што я вiнаваты.За што ваш загадчык КГБ атрымлiвае заробак у 12 млн.блр.руб? За здраду беларускiм нацыянальным iнтэрэсам. А за патрыятызм сёння у Беларусi сёння хатняй хiмiяй узнагароджваюць. I я яе лiчу узнагародай,таму што атрымау ад вас халопау падмаскоускiх.За грошы любы дурак зможа,i дажа ты провiнцыялъ губеранскъi.Ты увесь час пра грощы размауляеш,таму што яны твой маленькi мозг увесь запоунiлi.Хто не мае таленту той хоча каб яго хоць за грошы паважалi. А слухаюць цябе толькi хворыя на галаву.
      А якi "баец" Гауруцiкау з Фамiной ды предводителем местных Жаляпавым i за каго яны "ваююць",я i без цябе ведаю, агенцiк ты прыхаваны.
      Я згодзен на мэра Вiцебска. Вiцебск будзе сталiцай.Прэзiдэнт будзе Пазняк.Лукашэнка будзе барон.Маскалям дарую,няхай толькi вернуць нашы Смаленск,Бранск,Дарагабуж,Вялiкiя Лукi.Яшчэ нашы Вiльня ,Беласток,Аугустау,Дзьвiнск,Чарнiгау.Як бачыце Беларусь ВЯЛIКАЯ.Браты ня верце здраднiкам што кажуць што мы слабыя i маленькiя - гэта нашы ворагi.
      Слава Арыi-Беларусi-ВКЛ!!!
      Слава нашаму Вялiкаму Беларускаму Народу!!!
      Шануйма нашу мову!!!
      Яна мае 1 млн. слоу!!!

    43. Анонимус  
      13/Кастрычнік/2010 у 18:11 42

      Опять забыл галоперидол принять.

    44. наёмнік  
      13/Кастрычнік/2010 у 19:27 43

      Ещё раз убедился в том, что "герои на час" типа Некляева, Лукашенко, Козулина,Санникова и прочие "политики" привлекают людей легкомысленных., корыстных, беспринципных и трусливых, в общем временных халявщиков. А ведь на Беларуси давно сложился костяк активистов партийно-политической элиты, которые проведут любую работу в избирательной компании профессионально. Эти люди не боятся ни публичности, ни начальства, ни гэбья с ментами, ни прочих побирушек, которые кормятся за счёт дураков.Тот факт, что выскочки в политике, как черти из табакерки, боятся проверенных жизнью волонтёров и кого попало набирают в свою команду, говорит о том, что шальные деньги, взятые у сомнительных источников их же самих до добра не доведут. Печальных примеров хватает.

    45. Гара Джанін  
      14/Кастрычнік/2010 у 19:46 44

      І хто ж тады, цікава, гэтыя прафесіяналы, гэтыя сапраўдныя апазіцыянеры? Як іх прозвішчы?

    46. serzh  
      14/Кастрычнік/2010 у 21:53 45

      каваленка і наёмнік-браты-блізнюкі, сапраўдныя патрыёты Беларусі. толькі б я параіў наёмніку пачаць гаварыць сваёй беларускай моваю. калі ты хочаш бараніць свае нацыянальныя інтарэсы, хопіць прыкідвацца правінцыйным чудзікам.

    47. Ліс  
      14/Кастрычнік/2010 у 22:13 46

      У Някляева карона не зваліцца, бо ён за межамі Беларусі, а яго група аддувалася на ЦВК за парушэнні правіл збору. Праўда, якія правілы, такі і збор. Рэжым зрабіў прафанацыю з выбарчай кампаніі таму і такое стаўленне ў выбаршчыкаў.
      Але пужацца фатографа -- занадта.

    48. Лох  
      15/Кастрычнік/2010 у 1:54 47

      @ serzh:
      может у него клавиатура не позволяет, а может пишет для основной массы читателей, как тут кто то уже писал, витебск самый рускамоуны город в белоруси....???

    49. наёмнік  
      15/Кастрычнік/2010 у 19:14 48

      Гара Джанін пісаў:

      І хто ж тады, цікава, гэтыя прафесіяналы, гэтыя сапраўдныя апазіцыянеры? Як іх прозвішчы?

      Лука ведае.Ды яшчэ выхваляўся тым, што ведае ўсіх пайменна і прывёў лічбу - 180 тысяч. "Хронические грантососы", американские и теперь уже российские "шпионы", "предатели родины", изменники "отечества" и вообще "враги народа" .Дарэчы ў яго "Белай Русі" усяго сто тысяч "членов".

    50. Каваленка  
      16/Кастрычнік/2010 у 20:28 49

      Але родная мова для Беларуса зауседы будзе Беларускай,таму што мы Беларусы.I тое што асiмiлятары беларусау перавялi на мову акупантау,то яны зрабiлi злачынства супраць усяго чалавецтваю. Беларускi народ дау усяму сьвету столькi вялiкiх людзей,сколькi не дау нiхто з нашых суседзяу.А у замен атрымау генацыды i абразы.Вы iмперыялiсты-каланiсты усталi супраць БОГА,таму што Вавiлонская вежа была разбурана БОГАМ не здарарма,а супраць iмперскай гардынi. БОГ кожнаму народу дау сваю мову, i не вам мракабесы вызначаць якая НАМ Беларусам патрэбна.
      Зараз iнфармацыя перадаецца гiгабайтамi за секунды.Iснуюць пiяртэхналёгii,якiя ведае Каваленка Сяржук,i вы усе гэта ведаеце.Калi мы возьмем уладу, будуць праведзены супер акцыi. Наш народ узнае усю прауду пра сябе,сваю гiсторыю,i мову.Беларусы зразумеюць, што мы годны i дажа многа у чым лепшы народ за iншыя.Будзе вялiкая радасьць за сябе i кожнага брата, што побач.Будзе вялiкая цяга да усяго Беларускага(зразумеюць вартасьць)I беларускi комплекс непаунавартасьцi згiне у адно iмгненне.I кожны менш чым за 1 год пачне сам размауляць па Беларуску.Зараз правiць улада цемры.Зараз схаваны прыгнёт усей нацыi. Антыбеларускiя ублюдкi робяцьяк нацыянальныя комплексы непаунавартасьцi,якiя простыя людзi ня могуць убачыць. Хлусню успрымаюць за чыстую манету, бо ня ведаюць прауды.Прауды у нягодных няма.
      Прауда для Беларускай Дзяржавы у Беларускiм Патрыятызме.
      Жыве Беларусь!
      Слава Беларусi!

    51. Лох  
      16/Кастрычнік/2010 у 21:39 50

      Каваленка пісаў:

      БОГ кожнаму народу дау сваю мову

      вообще то согласно христианской байке бог наказал людей за вавилон, лишением единого языка, и на веки обрёк на ссоры и войны. что мы успешно делаем всю свою историю.
      пойду учить английский....

    52. Каваленка  
      17/Кастрычнік/2010 у 0:02 51

      Бесы жадаюць каб людзi бiблiю лiчылi байкай. Не паважалi БОГА i усю сваю гiсторыю "успешно воевалi", замест тога каб даць нам годна жыць i паважаць нашых суседзей.

    53. наёмнік  
      17/Кастрычнік/2010 у 11:45 52

      А как же тогда объяснить, когда люди, говорящие на одном языке и люди одной веры, воевали между собой с особой жестокостью? Англичане воевали с американцами.Вот фильм посмотрел "Патриот" с Мелом Гибсоном. там англичане заживо сожгли всех жителей деревни в церкви. И дети воевали.А гражданская война в Америке между Севером и Югом?

    54. Лох  
      17/Кастрычнік/2010 у 14:53 53

      @ Каваленка:
      бесы замучали? попробуй почитать историю религии (можно в википедиии)

    55. Каваленка  
      17/Кастрычнік/2010 у 19:59 54

      Бесы - гэта агенты кГБ i дуракi.
      Ангельцы - гэта адна нацыя,а амерыканцы гэта iншая новая нацыя(у параунаннi з ангельцамi). У iх зьявiлась зусiм iншая ментальнасьць i тым больш свае уласныя iнтэрэсы. Яны не палiчылi годным сядзець пад ангельцамi.Юг i Север Амерыцы былi розныя так сама ментальна, а iдэялягiчна супрацьлеглыя.
      Так званую расею да пецькi усе лiчылi Азiяй,звалi масковiяй.Юрыдычна - гэта была частка арды(плацiлi дань крымскай южнай арде,за iх жа i ваевалi праудай i верай). Пра вечавае прауленне не чулi.Размаулялi яны тады на маскоуска-мардоускiм дыялекце,якi зараз з вялiкай колькасьцю булкарска-татарскiх слоу i складае аснову рюсьського язика.Адзенне было выключна азiяцкiм ,абутак з загнутымi насамi па поу метры(чым длiнней тым большы сан).
      Мы ж мелi розныя самадастатковыя дэмакратычныя дзяржававы.Якiя прасьцiралicя ад лабы-эльбы да Мажайска,ад Южнай Скандыннавii,да Чорнага мора. Незалежныя i ад заходняй еуропы i ад арды.Культура i адукацыя наша была больш высокая чым у заходняй еуропе i усякiх немцау.Раней на 7 год пераклалi бiблiю чым ангельцы.

    56. Лох  
      17/Кастрычнік/2010 у 23:01 55

      @ Каваленка:
      история подвижна, всё меняется и назад не возвращается, нет никаких спиралей, скоро, с точки зрения, всего времени существования человечества сотрутся не только национальные, но и рассовые различия.
      если конечно выживем вообще, хочется поиграть в национальные государства, давайте поиграем. только экономика, медиа, наука уже не дадут ходить одним в разогнутых лаптях.
      для примера у нашего отца появился брат близнец аж в венисуэле тоже, сказали, будут сливатся в борьбе с империализмом.

    57. Лох  
      17/Кастрычнік/2010 у 23:16 56

      ps 2млн лет и 2-3 тыс лет несравнимые цифры, мелочь, кусочек, не зацикливайтесь, взгляните крупнее...

    58. Каваленка  
      18/Кастрычнік/2010 у 3:48 57

      Варта адрозніваць такія ўзаемазвязаныя, але не ідэнтычныя паняцці, як «нацыя» і «нацыянальнасць». Паняцце «нацыянальнасць», выказваючы этнічную супольнасць, уяўляе сабой толькі адзін з фактараў нацыі і народнасці. Таму яно з'яўляецца больш вузкім, чым паняцце «нацыя». Крыніца этнічнай сувязі людзей - агульнасць генетычных характарыстык і прыродных умоў быцця, якія прыводзяць да дыферэнцыяцыі дадзенай першаснай групы ад іншай. Нацыя - больш складанае і пазнейшае аб`яднанне людзей. Калі этнасы існавалі на працягу ўсёй сусветнай гісторыі, то многія нацыі фарміруюцца ўжо ў перыяд Новага і нават Навейшага часу. I фармiруюцца у ХХI ст.значна хутчэй,калi ёсьць воля дзяржавы. Спрыяюць нацыянальнаму будаванню масмедыа, культура, навука,эканомiка,сацыяльныя аспекты.
      Не трэба абуваць нас у лапцi - гэта нацыянальны абутак прасталюдзiнау Масчковii.

    Каментаваць