Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў

Святкаванні Дня горада пачаліся ў Віцебску 25 чэрвеня. На вуліцах і плошчах нашага старажытнага горада прайшлі аўтапрабег рэтрааўтамабіляў, шэсце маладажонаў, выставы, канцэрты і тэатралізаваныя паказы.
Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

На 1037-ы дзень нараджэння Віцебска прыехалі госці з гарадоў-партнёраў і гарадоў-пабрацімаў з Балгарыі, Германіі, Ізраіля, Латвіі, Літвы, Расіі і Украіны. Яны прынялі ўдзел у інвестыцыйным форуме, які праходзіў у канцэртным зале “Віцебск”.

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

У выставе рэтрааўтамабіляў удзельнічала каля 50 старых аўтамабіляў, праўда, большасць з іх — пасляваенныя савецкія мадэлі. На жаль, аўтамабіль ГАЗ-М-20 “Победа” не апраўдаў сваёй назвы і заглох падчас руху калоны. “Победу” з віцебскім сцягам прыйшлося піхаць супрацоўнікам міліцыі ў штацкім.

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Следам за рэтраўтамабілямі прайшлі маладажоны — 20 пар. Аднак засталося незразумелым, ці сапраўды ўсе яны сёння пабраліся шлюбам.

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Асноўныя відовішчныя мерапрыемствы прайшлі на беразе Дзвіны пад манументам "Тры штыкі". Пры гэтым стромы адхон пагорка, на якім усталяваны помнік, ператварыўся ў натуральны амфітэатр, на якім размясціліся гледачы.

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Тут перад віцяблянамі з’яўляліся то варажская дружына Вольгі, то гусары з вензелямі Аляксандра I, то савецкія жаўнеры часоў Другой сусветнай вайны. Не абыйшлося і без спартсменаў — яны ехалі на роліках, роварах і дэманстравалі прыёмы адзінаборстваў.

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Па Дзвіне ў гэты час курсіраваў цеплаход “Віцебск”, упрыгожаны дзяржаўнымі сцягамі. Міма гледачоў праплыла Вольга ў ладдзі, следам за ёй спартсмены на лодках і водныя лыжнікі, якія трымалі сцягі горада і вобласці. На супрацьлеглым беразе паказвалі сваё майстэрства супрацоўнікі МНС, з маста Блахіна яны нават наладзілі два каляровых фантаны пры дапамозе пажарных аўтацыстэрнаў.

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро

Віцебск святкуе 1037-мы дзень народзінаў. Фота Сержука Серабро


Меткі: , , , ,

Падобнае

    24 каментарыя

    1. mr-zhukov.livejournal.com  
      26/Чэрвень/2011 у 13:58

      http://mr-zhukov.livejournal.com/30609.html
      Так вот они зачем Двину поливали!

    2. goga  
      26/Чэрвень/2011 у 14:24 1

      Красиво. Нет .Очень красиво. Особенно кто понимает.

    3. Гара Джанін  
      26/Чэрвень/2011 у 15:51 2

      mr-zhukov.livejournal.com пісаў:

      http://mr-zhukov.livejournal.com/30609.html
      Так вот они зачем Двину поливали!

      Падлівалі ваду ў раку? :mrgreen:

    4. rezoner  
      26/Чэрвень/2011 у 17:04 3

      Никогда раньше подобного не видел, что бы специально поднимали человека с флагом.
      Это говорит о том, что подвиг Коваленки прочно засел у них в подсознании.
      Комплекс, как бы Фрейд это назвал.

      Фотографии красивые. Особенно "Беларусь это мы".
      Нарядные люди, бетонная стена
      и строгий "служивый человек" у недоделанного парапета, что бы ни один человек не выходил из строя.

    5. goga  
      26/Чэрвень/2011 у 18:08 4

      Фотки достойные. Что-то не слыхать радостного улюлюканья невест по-поводу парада. Может их на слишком большой скорости прогнали ч/з площадь???

    6. Сяржук Серабро  
      26/Чэрвень/2011 у 20:05 5

      goga пісаў:

      Что-то не слыхать радостного улюлюканья невест по-поводу парада.

      Вялікі парад быў сёння, фоткі рыхтую.

    7. Зверобой  
      26/Чэрвень/2011 у 20:52 6

      rezoner пісаў:

      Нарядные люди, бетонная стена

      А за бетонной стеной этим людям лучше подходит надпись - Suum cuique - "Каждому своё". Не доросли они ещё до Беларуси - ни один белорусский флаг даже в руках не держал.

    8. Рубон  
      26/Чэрвень/2011 у 21:05 7

      А ещё вчера парашютист разбился, пытаясь выполнить какой-то воздушный трюк 🙁

    9. uri_  
      26/Чэрвень/2011 у 22:50 8

      последняя фотка смешная)

    10. дыхт  
      26/Чэрвень/2011 у 22:56 9

      @ Рубон:
      хто разьбіўся? дзе?

    11. Зверобой  
      26/Чэрвень/2011 у 23:03 10

      Последняя фотка глубоко символична.
      Што ты спiш, што ты спiш, Беларускi мужык?
      Глянь! Усталi усе, Як свет божы вялiк!
      Толькi ты, брат, адзiн, Як забiты, ляжыш
      I на долю сваю Не ўстаеш, не глядзiш.
      Я. Купала.

    12. torpedonosec  
      27/Чэрвень/2011 у 0:14 11

      Зверобой пісаў:

      Последняя фотка глубоко символична.
      Што ты спiш, што ты спiш, Беларускi мужык?
      Глянь! Усталi усе, Як свет божы вялiк!
      Толькi ты, брат, адзiн, Як забiты, ляжыш
      I на долю сваю Не ўстаеш, не глядзiш.
      Я. Купала.

      У вершаваным «Водкліку з 29 каст-
      рычніка 1905 г. у Мінску» Я. Купала абара-
      няе змаганне працоўных за сацыяль-
      ныя, эканамічныя і палітычныя правы.
      Паэт паказвае крыважэрнасць царскага
      самаўладдзя, прагу хцівага чынавенства
      татальна кантраляваць грамадства, тры-
      маць народ у жабрацкім стане, ва ўсім
      абмяжоўваць асобу і смела крытыкуе
      грамадскія заганы. У вершы «І як тут не
      смяяцца» (1906) ён выкрывае прагных
      капіталістаў, несумленных лекараў, ілжы-
      вых ксяндзоў і папоў, недалёкіх экано-
      маў-круцялёў, ганарлівых шляхцюкоў.

      Выйсце з крызіснага стану, пазбаўлен-
      не ад сацыяльнага і нацыянальнага пры-
      гнёту Я. Купала бачыў у рэвалюцыі, шы-
      рокім паўстанні народных мас. У вершы
      «Што ты спіш?» (1906) паэт паказаў бяз-
      літаснае рабаванне працоўных людзей
      царскімі чыноўнікамі і царквой, заклікаў
      да адкрытага змагання з бяспраўем:
      Дык прасніся ўжо,
      Беларускі мужык!
      Глянь! Усе устаюць,
      Як свет божы вялік! [1, с. 37].

      Который раз говорю: "Не трожь классиков! Не выворачивай их под свои заморочки!"

    13. Сяржук Серабро  
      27/Чэрвень/2011 у 0:15 12

      torpedonosec пісаў:

      выкрывае прагных
      капіталістаў, несумленных лекараў, ілжы-
      вых ксяндзоў і папоў, недалёкіх экано-
      маў-круцялёў, ганарлівых шляхцюкоў

      Гэта Купала сам так напісаў? 😯

    14. Вшывы Блох  
      27/Чэрвень/2011 у 8:59 13

      :mrgreen:
      багата!
      :mrgreen:

    15. Мария Ивановна  
      27/Чэрвень/2011 у 10:18 14

      Народу как то маловато

    16. Litvin  
      27/Чэрвень/2011 у 10:41 15

      Сяржук Серабро пісаў:

      Гэта Купала сам так напісаў?

      :-):-)
      Не, гэта Тарпеда думае, што Iван Дамiнiкавiч гэта меў такую думку

    17. Gem  
      27/Чэрвень/2011 у 11:01 16

      Только не понятно как княгиня Ольга киевская могла основать Витебск в 974 году когда уже в 969 умерла? Воскресла специально для этого что-ли?
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------
      Ольга была похоронена в земле (969) по христианскому обряду. Её внук князь Владимир I Святославич Креститель перенес (1007) мощи святых, включая Ольгу, в основанную им церковь Святой Богородицы в Киеве. По Житию и монаху Иакову тело блаженной княгини сохранилось от тлена.

    18. goga  
      27/Чэрвень/2011 у 17:57 17

      @ torpedonosec:
      Это тебе Купала так сказал,или начитался совковых литературоведов???

    19. Макар  
      28/Чэрвень/2011 у 0:01 18

      Gem пісаў:

      Только не понятно как княгиня Ольга киевская могла основать Витебск в 974 году когда уже в 969 умерла? Воскресла специально для этого что-ли?
      —————————————————————————————————-
      Ольга была похоронена в земле (969) по христианскому обряду. Её внук князь Владимир I Святославич Креститель перенес (1007) мощи святых, включая Ольгу, в основанную им церковь Святой Богородицы в Киеве. По Житию и монаху Иакову тело блаженной княгини сохранилось от тлена.

      974-й - это по легенде.

    20. Gem  
      28/Чэрвень/2011 у 11:42 19

      Макар пісаў:

      Gem пісаў:
      Только не понятно как княгиня Ольга киевская могла основать Витебск в 974 году когда уже в 969 умерла? Воскресла специально для этого что-ли?

      —————————————————————————————————-

      Ольга была похоронена в земле (969) по христианскому обряду. Её внук князь Владимир I Святославич Креститель перенес (1007) мощи святых, включая Ольгу, в основанную им церковь Святой Богородицы в Киеве. По Житию и монаху Иакову тело блаженной княгини сохранилось от тлена.

      974-й - это по легенде.

      Не так это понятно, но какими тупыми надо быть что бы в легенде сделать еще легенду.
      Легенда что основала Ольга - хорошо, пусть будет так, но уж не трудно посмотреть на дату смерти и походы в Псков через наши земли и скорректировать что бы хоть одна легенда не создавала другую.

    21. torpedonosec  
      28/Чэрвень/2011 у 16:55 20

      Сяржук Серабро пісаў:

      torpedonosec пісаў:
      выкрывае прагных
      капіталістаў, несумленных лекараў, ілжы-
      вых ксяндзоў і папоў, недалёкіх экано-
      маў-круцялёў, ганарлівых шляхцюкоў
      Гэта Купала сам так напісаў?

      Не-е, в 1906-м Купала про Советскую власть писал, а если больше ндравиться, то про Лукащенко, БРСМ и Косенца.
      А ваще-та, преж чем задавать вопрос, не плохо бы было прочитать купаловский цикл вершау за 1905-1906г.г. и вспомнить кто и как ТОГДА рулил. Это Смерть-тараканам может купаловские дореволюционные стихи соотносить с отдыхающей девчонкой. Образное мышление конечно хорошо, но всё же палец это палец, а *** это ***. Путать не стоит, чревато...

    22. torpedonosec  
      28/Чэрвень/2011 у 17:13 21

      Gem пісаў:

      Только не понятно как княгиня Ольга киевская могла основать Витебск в 974 году когда уже в 969 умерла? Воскресла специально для этого что-ли?

      Макар пісаў:

      974-й - это по легенде.

      Панятна. А 969 год значит по справке о смерти.

    23. Зверобой  
      28/Чэрвень/2011 у 19:02 22

      torpedonosec пісаў:

      . Это Смерть-тараканам может купаловские

      Здесь более точно - сон белоруса означает историческую смерть народа.
      На беларускi сон Янка Купала пазiрае як на смерць, з якой нараджаецца новае жыццё; падгiстарычнасць народа ў разе гэткага разгляду выдае на адсутнасць гiстарычнае беларушчыны ў гэтым свеце, адсутнасць уласнага нацыянальнага я, адсутнасць самога сябе (i ў гэтым яшчэ адзiн неразгад сярод нялiчаных неразгадаў беларускае iснасцi: лiтаратура гiстарызуе "мёртвы" народ, народ, якi прысутнiчае ў рэчаiснасцi як гiстарычнанежывая iстота, якi нараджаецца са "смерцi"); далей у сваiм вершы Янка Купала параўноўвае сон са смерцю: Толькi ты, брат, адзiн, Як забiты, ляжыш I на долю сваю Не ўстаеш, не глядзiш.
      3 http://www.kamunikat.org/download.php?item=4141.html&pubref=4137

    24. Макар  
      28/Чэрвень/2011 у 19:52 23

      Gem пісаў:

      Gem пісаў:
      Не так это понятно, но какими тупыми надо быть что бы в легенде сделать еще легенду.
      Легенда что основала Ольга - хорошо, пусть будет так, но уж не трудно посмотреть на дату смерти и походы в Псков через наши земли и скорректировать что бы хоть одна легенда не создавала другую.

      Вы летопис Панцерного и Аверки читали? В каком ВЕКЕ он был написан помните? Так какие тогда могли быть "соотнести даты смерти и основания"???? Не несите ерунды.
      Кроме того, далеко не факт, что сама дата 974 г. верна. Все могло быть и несколько раньше. Еще при жизни Ольги. Но не суть. Легенда имеет место быть. А как было на самом деле однозначно доказать пока не получается.

    Каментаваць