У конкурсе на стварэнне гімна Віцебска перамог твор Тамары Красновай-Гусачэнкі

Як паведамляе сайт Віцебскага гарвыканкама, у творчым конкурсе на стварэнне гімна Віцебска перамог твор, які напісалі віцебская паэтка Тамара Краснова-Гусачэнка і віцебскі кампазітар Аляксандр Раўза. Гімн, які называецца “Песня пра Віцебск” прапануюць для зацвярджэння дэпутатам гарсавета.

На сайце Віцебскага гарвыканкама праводзіцца апытанне наконт гімна. Пытанне ў ім гучыць так: "Поддерживаете ли Вы придание статуса гимна города Витебска произведению Т.И.Красновой-Гусаченко и А.В.Раузо?" Так што чытачы "ННВ" могуць выказаць сваю думку наконт гэтага твора не толькі тут у каментарах, але і ў гэтай апытанцы.

З гісторыі пытання. Гімн Віцебска пісалі і зацвярджалі амаль два гады. Нагадаем, у жніўні 2010 года Віцебскі гарвыканкам аб’явіў конкурс на стварэнне гімна Віцебска, у якім маглі прыняць удзел як асобныя аўтары, так і творчыя калектывы.

Спачатку на яго даслалі 29 прац, з якіх пасля адабралі 23. Аднак, згодна з рашэннем журы, ніводная з іх не была вартая стаць гімнам нашага старажытнага горада, бо не адпавядала конкурсным патрабаванням (высокі мастацкі ўзровень, iнтанацыйна-меладычная яснасць, патрыятычнасць, запамiнальнасць, урачыстасць і рытм шэсця і інш.).

Конкурсныя працы прыходзілі не толькі з Віцебска, але і з Віцебскага і Сенненскага раёнаў, Мінска, Наваполацка і нават Санкт-Пецярбурга.

У пачатку сакавіка 2011 года адбылося пасяджэнне журы конкурса, якое складалася з прадстаўнікоў творчай інтэлігенцыі Віцебска і супрацоўнікаў гар- і аблвыканкамаў. Гэта камісія разгледзіла ўжо толькі шэсць варыянтаў гімна горада. Падсумоўваючы тады вынікі праслухоўвання, старшыня гарвыканкама Віктар Нікалайкін прапанаваў не спяшацца з выбарам гімна.

Трэба думаць, што песню, якая будзе ўслаўляць Віцебск на розных урачыстасцях і іншых мерапрыемствах, упершыню гараджане пачуюць на сёлетнім святкаванні Дня горада, у чэрвені.

Тэкст гімна:

1. Па-над Віцебскам, цераз вякі
Храм Успення, каўчэгам ляціць.
Вольга мудрая ўзмахам рукі
Загадала: “Тут гораду быць!”
Благавешчанскі храм сэрцу люб.
У ім, на нашай Прыдзвінскай зямлі,
Заручаўся князь Неўскі на шлюб,
Хвалі дзвінскія ў сведках былі.

Прыпеў:
Горад над Дзвіной
Любім нездарма –
Родны Віцебск мой
Лепшага няма!
Хай цябе заўжды
Зберагае Спас!
Лік Яго святы
На гербе ў нас.

2. Твае таленты славіць сусвет:
Між сузор’яў нябесных планет,
Навуковец, мастак і паэт
Свой высокі пакінулі след!
Тыя ордэны, што на сцягах –
Гэта доказ пра доблесць і плён,
Пра вялікі і велічны шлях,
І плеяду славутых імён!

Прыпеў:
Горад над Дзвіной
Любім нездарма –
Родны Віцебск мой
Лепшага няма!
Хай цябе заўжды
Зберагае Спас!
Лік Яго святы
На гербе ў нас.

Кода:
Стаў нашым лёсам
Ты назаўсёды,
А ні забыць цябе,
Ні разлюбіць!
Нас аб’яднала
І доля і мэта!
Віцебску многая
Многая лета!
Многая лета!
Многая лета!
Многая, многая лета!


Меткі: , , , ,

Падобнае

    71 каментарый

    1. Яна Ільіна  
      29/май/2012 у 10:46

      Пра музыку гэтага "гімна" казаць нічога не буду, бо прафесійна ў ёй не разбіраюся. Магу сказаць толькі адно: маё сэрца гэта мелодыя зусім не закранула. А цалкам твор расчараваў, бо свет я ўспрымаю праз слова. Каб пісаць вершы па-беларуску, трэба па-беларуску жыць, думаць, адчуваць. А калі чалавек піша ўвесь час вершы па-руску і тут раптам паспрабаваў напісаць па-беларуску, то ў яго атрымалася нескладушка. Купала называў такія вершы нават яшчэ больш жорстка - "дрындушка".
      Віцебск варты не такой нягегліцы, а сапраўды прыгожага, велічнага гімна.

    2. dobry  
      29/май/2012 у 11:00 1

      Включать в гимн города полумифы и полулегенды, в особенности упоминать Александра нашего Невского по меньшей мере странно.Впрочем, зато понятно кто выбирал победителя 😆 Да и упоминание святого лика может не понравиться иудеям или буддистам, к примеру. Или атеистам (хотя сейчас в этом признаваться - опасно для здоровья, а может и жизни) 😆 Гимн города должен быть для всех. Да и вообще примитивный текст какой-то. Дрындушка, она и есть дрындушка.

    3. Сесицкий Сергей  
      29/май/2012 у 11:45 2

      Поделка. Салат из псевдонабожности, сомнительных исторических фактов и советских орденов на флаге.

    4. parhomiy  
      29/май/2012 у 11:52 3

      Ох, мма!..

      Скажите, а Лученок с Ханком, или та же Пахмутова должны будут под этот детский лепет вставать, когда очередной раз на "Славянский базар" приедут?

      Ну всякому же маразму есть границы, я понимаю что наша Таня громко плачет г-жа Краснова смогла достать всех работников культуры гор- и облисполкома, а, скорее всего, и министерства, но нельзя же так позорить город в угоду одной пожилой женщине...

      Опомнитесь, господа депутаты!!!

    5. Смолікаў  
      29/май/2012 у 11:55 4

      апошнія аскалепкі прыстойнасьці думаю не дазволяць народным дэпутатам зацьвердзіць гэтую пахабшчыну, прабачце лепшага азначэньня не знайшоў

    6. Ольга  
      29/май/2012 у 12:16 5

      Это все, что угодно, только не гимн.
      Гимн должен быть пафосным, воодушевляющим. Текст – не только сильным по смыслу, но и легко запоминающимся. Его должен подхватить каждый житель города. А это и слушать-то невозможно, не только петь.

    7. Горожанка  
      29/май/2012 у 12:40 6

      Горожан, как всегда и не спросят. Почему утверждать гимн города должны только депутаты ? Мы очень спешим ? Пусть дадут возможность жителям города услышать все варианты и мы выберем. Гимн не на один день утверждается.

    8. генерал губернатор  
      29/май/2012 у 13:17 7

      Как можно критиковать великое произведение Жиртрестовой-Зелипупкиной-Корово-Свиньиной

    9. Яна Ільіна  
      29/май/2012 у 15:03 8

      На сайце гарвыканкама ідзе апытанне наконт гэтага "гімна". Пакуль прагаласавала мала людзей, але большасць выказалася супраць.

    10. dobry  
      29/май/2012 у 16:23 9

      Яна Ільіна пісаў:

      На сайце гарвыканкама ідзе апытанне наконт гэтага “гімна”. Пакуль прагаласавала мала людзей, але большасць выказалася супраць.

      Спасибо, Яна, за подсказку. Надо как-то остановить победное шествие говнотворчества гимнотворчества в массы.

    11. goga  
      29/май/2012 у 16:26 10

      Яна Ільіна пісаў:

      Каб пісаць вершы па-беларуску, трэба па-беларуску жыць, думаць, адчуваць.

      ------- I у гэтых словах усё !!!

    12. acrid71  
      29/май/2012 у 16:39 11

      Очень хотелось бы послушать эту нетленку в исполнении Ильи Смунева. Понятно,что последние строчки
      ,, долгие-многая лета'' он не вытянет. Можно пригласить на бэк-вокал цыганский коллектив.:mrgreen:

    13. goga  
      29/май/2012 у 17:08 12

      Он сейчас агротехническими работами занят.

    14. Яна Ільіна  
      29/май/2012 у 17:36 13

      dobry пісаў:

      Надо как-то остановить победное шествие говнотворчества гимнотворчества в массы.

      На жаль, ніхто нас слухаць не будзе.

    15. dobry  
      29/май/2012 у 17:48 14

      Яна Ільіна пісаў:

      На жаль, ніхто нас слухаць не будзе.

      Да, так, мечтаю 😥

    16. goga  
      29/май/2012 у 17:53 15

      Отложили до лучших времён, а теперь тихонько примут этот вариант. Позор всем депутатам,которые проголосуют. Ещё и ордена приплели.

    17. Litvin  
      29/май/2012 у 18:07 16

      Вольга мудрая ўзмахам рукі
      Загадала: “Тут гораду быць!”
      Заручаўся князь Неўскі на шлюб,
      Хвалі дзвінскія ў сведках былі.

      ўжо пасля гэтага пацягнула на ваніты ..... нават без "музыкі". Працяг вар'яцкіх ідэй па ўсталёўцы помнікаў міфам й услаўленьне іх у гімнах. Пры гэтым поўны ігнор рэальным гістарычным асобам.
      Тэкст нагадвае, што створаны ён пад нейкай формай акупацыі .... пра "музычнае суправаджэньне" дадзенага тэксту (не паварочваецца назваць гэты тэкст вершам) размова наогул асаблівая
      dobry пісаў:

      Включать в гимн города полумифы и полулегенды, в особенности упоминать Александра нашего Невского по меньшей мере странно

      +100500

    18. Яна Ільіна  
      29/май/2012 у 18:56 17

      У тэксце, да таго ж, шмат русізмаў. Да прыкладу, "доблесць", "люб", "многая лета"... А якая ўжо нас, гараджан, аб'яднала "і доля, і мэта"?! Не, мяне ўжо даўно нічога так не ўражвала...

    19. Chester  
      29/май/2012 у 19:34 18

      Не нравится :-?.

    20. goga  
      29/май/2012 у 19:41 19

      Ужасно. Смесь татаро-монгола с мотоциклом.

    21. Лана  
      29/май/2012 у 19:59 20

      Это песня, но никак не гимн. Текст ужасен.

    22. лесавік  
      29/май/2012 у 20:04 21

      "Паэтку" на мыла!

    23. dobry  
      29/май/2012 у 20:16 22

      Па-над Віцебскам, цераз вякі
      Храм Успення, каўчэгам ляціць.
      Вольга мудрая ўзмахам рукі
      Загадала: “Тут гораду быць!”
      Благавешчанскі храм сэрцу люб.
      У ім, на нашай Прыдзвінскай зямлі,
      Заручаўся князь Неўскі на шлюб,
      Хвалі дзвінскія ў сведках былі.

      Бред (лат. Delirium) — совокупность идей и представлений, умозаключений, возникшая не из поступивших из окружающего мира сведений и не корректируемая при этом поступающими новыми сведениями (при этом неважно, соответствует ли бредовое умозаключение действительности или нет), компонент продуктивной симптоматики при шизофрении и других психозах.
      В рамках медицины бред относится к области психиатрии.
      Принципиально важно, что бред, являясь расстройством мышления, то есть психики, при этом — симптом заболевания головного мозга человека. Лечение бреда, по представлениям современной медицины, возможно только биологическими методами, то есть, в основном лекарствами (например, антипсихотиками).
      Нередко в быту бредом ошибочно называют психические нарушения (галлюцинации, спутанность сознания), иногда возникающие у соматических больных с повышенной температурой тела (например, при инфекционных заболеваниях).
      Если бред полностью овладевает сознанием, то такое состояние называют острым бредом. Иногда больной способен адекватно анализировать окружающую действительность, если это не касается тематики бреда. Такой бред называют инкапсулированным.
      Являясь продуктивной психотической симптоматикой, бред является симптомом многих заболеваний мозга, но особенно он характерен для шизофрении.

      Целую, обнимаю. Доктор Преображенский.

    24. goga  
      29/май/2012 у 20:17 23

      Ходил я на сайт ГИКа и не нашёл где голосят. Песни выставлены две,причём нынешний "шедевр" на русском. С удовольствием послушал песню Фрадкина... Она хоть какая-то душевно-лирическая.

    25. gfif  
      29/май/2012 у 20:46 24

      До чего народ довели!

      Король то голый!

      Сколько можно лизать и пригибаться, подстраиваться и быть в тени.

      Ужасный гимн, срамные слова!

      Месье же не манж па сис жур!

      Никаких невских в словах, никаких отдельных храмов, никаких НАМЕКОВ на поэтов и художников.

      Ужас, бред, позор!

      Есть такой фильм американский - Предложение (Proposal, режиссер Энн Флетчер). Там есть сцена ритуального танца у костра. Млять этот гимн точь в точь как тот танец. Слова и смысл один и тот же. Да и ситуация, когда человека поставили в ситуацию, что НАДО и чтоб были КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА и вот вам - БРЕД и ПОЗОР готов.

      Окно. Ветер. Нос.
      Член, чтобы быстро рос.

      !!!

      ФУУУУУУУУУУУ!

      Стыдно.

    26. Яна Ільіна  
      29/май/2012 у 20:52 25

      goga пісаў:

      Ходил я на сайт ГИКа и не нашёл где голосят.

      На галоўнай старонцы, справа, там у іх яшчэ размешчана рубрыка "Деловым людям", дык пад гэтай рубрыкай.

      Вынікі па дадзены момант такія:

      Поддерживаете ли Вы придание статуса гимна города Витебска произведению Т.И.Красновой-Гусаченко и А.В.Раузо?
      Не поддерживаю -- 11 голосов (84,61%)

      Да, полностью поддерживаю -- 2 голосов (15,38%)

      Затрудняюсь ответить -- 0 голосов (0%)

    27. Яна Ільіна  
      29/май/2012 у 21:02 26

      На сайце гарвыканкама яшчэ паведамляецца, што можна зрабіць наступныя крокі:
      "Высказать свои пожелания можно по телефону 37-03-63, письменно направив письмо по адресу: г.Витебск, пр-т Фрунзе, 11 с пометкой «Гимн» или на сайте Витебского городского исполнительного комитета до 15 июня 2012 г."

    28. dobry  
      29/май/2012 у 21:20 27

      gfif пісаў:

      /// никаких НАМЕКОВ на поэтов ///

      Боязнь конкуренции :mrgreen:

    29. Сабіна Радзько  
      30/май/2012 у 5:09 28

      Дазвольце прапанаваць увазе чытачоў сайта верш, сканструяваны з шаблонных выразаў. Не Барадулін, вядома...

      Ад самае далёкай даўніны
      У першай беларускае дзяржаве,
      Народжаны ля Віцьбы і Дзвіны,
      Ты годна рос у мужнасці і славе.
      Стаяў насупраць хваляў і вятроў
      І не ішоў да ворага з паклонам.
      Ты помніш вежы замкавых муроў
      І першых Божых храмаў перазвоны.

      Вітай, мой Віцебск, тых гасцей, каго запросіш,
      Тулі сяброў да сэрца ты бліжэй,
      Шануй мінулае і новых дзён не бойся,
      Бо Спас цябе з нябёсаў сцеражэ.

      Хто шчыра працаваў і гандляваў,
      Той смела йшоў у віцебскія дзверы.
      Ты брамы гарадской не зачыняў
      Сынам любое нацыі і веры.
      Тваіх фантанаў кропелькі вады
      Іскрацца дыяментамі на сонцы.
      Ты назаўжды чароўна-малады
      І, як раней, натхненне дорыш творцам.

      Агонь над горкай Юр'евай гарыць,
      І смелыя выконваюцца планы.
      Няхай у свет шырокі дактары
      Штодня прымаюць новых віцяблянаў.
      Хай галубы з нябёсаў чыстых нам
      Нясуць на крылах добрыя навіны,
      І ратушны гадзіннік жыхарам
      Адлічвае шчаслівыя часіны.

    30. Сабіна Радзько  
      30/май/2012 у 5:20 29

      Колькі слоў у апраўданне стылістыкі вышэйнапісанага. Усе тэксты вядомых мне гімнаў, шчыра кажучы, "дрындушкі": пафасна-абстрактныя і малавыразныя ў плане вобразнасці. За выключэннем, хіба што арсеннеўскага "Магутны Божа". Аднак гэта ўсё ж у першую чаргу малітва...
      Для твора такога роду ўжыванне ўскладненай вобразнай сістэмы было б не да месца. А што да гістарычнай канкрэтыкі ў дачыненні да Віцебска -- тут як ні павярніся, каго-небудзь ды пакрыўдзіш. Лепш ужо агульнымі фразамі абысціся.

    31. Яна Ільіна  
      30/май/2012 у 6:08 30

      @ Сабіна Радзько:
      Адразу адчуваецца прафесійны падыход! І бачна, што чалавек пісаў не па замове, а ад сэрца. Мне спадабалася, а асобныя радкі, пра натхненне і ратушны гадзіннік, дык і вельмі нават кранулі.
      А калі ўлічыць, што аўтар дасланага верша не пісаў яго на конкурс, а проста так, то можна ўявіць, які цудоўны твор ён змог бы прадставіць на конкурс.
      Я ж кажу, у нас хапае ў горадзе таленавітых людзей. Проста такія людзі звычайна ў конкурсах не ўдзельнічаюць.

    32. zloy  
      30/май/2012 у 10:38 31

      @ Яна Ільіна:
      Спасибо -- чуть нашел....
      При прочтении сего столпа словесности два раза ловил себя на прикладываемых усилиях воли -- дочитать до конца....

      "1. Па-над Віцебскам, цераз вякі
      Храм Успення, каўчэгам ляціць."
      почему ковчегом? почему лятить? -- пусть бы уж плыл, раз ковчег... И хто у нас там -- Ной? с усами али без?...

      "Вольга мудрая ўзмахам рукі
      Загадала: “Тут гораду быць!”
      С чего это она -- мудрая? узмахам руки? -- так мот так было -- "Махнула, иии : "хрен с ним -- пущай здеся буди!"... "Тут гораду быць!" -- что, лавры Петра Великого покоя не дают?....

      "Благавешчанскі храм сэрцу люб." -- не поспоришь...

      "У ім, на нашай Прыдзвінскай зямлі,
      Заручаўся князь Неўскі на шлюб," ---- 😯 -- без комментариев...

      "Хвалі дзвінскія ў сведках былі." ---- вот это в точку -- что с них "хваляу" взять, мот чаво и видели -- главное, что одному товарышчу они в галаву нашаптали про сие гистарычнае сабыцие -- он тяперича второй год памятниками бредит....

      Ну... и т.д.

      Но вот это:
      "І доля і мэта!
      Віцебску многая
      Многая лета!
      Многая лета!
      Многая лета!
      Многая, многая лета!" -- по ходу или шиза, или камлание какое-то!....

      Предлагаю альтернативу -- мелодичную, легко запоминающуюся и "известную" -- Ильи Смунева исполнение, музыка народная, слова тоже -- народные:
      (исполнять с характерным "ГЭ")
      "Горад, горад,
      гарадоооок....
      он не низок, не высооок --> (моя правка)
      нет на свеце горадааа
      более чудеснее--еееееее....." (цянуть што было мочы) :mrgreen:

    33. Горожанка  
      30/май/2012 у 14:04 32

      Все голосуйте на сайте Горисполкома, а то там похоже своих подключили, чтобы его протолкнуть.

    34. Яна Ільіна  
      30/май/2012 у 14:12 33

      Горожанка пісаў:

      а то там похоже своих подключили, чтобы его протолкнуть.

      Не похоже, а точно!
      Я впервые в жизни писала письмо чиновникам. Никогда не верила, что "челобитные" властям дают какой-то толк. А тут подумала: если можно как-то помочь любимому городу, чтобы его не опозорили этим "шедевром", то почему бы и не написать то, что я думаю по поводу этого "гимна"?

    35. Лана  
      30/май/2012 у 15:10 34

      @ Яна Ільіна:
      Яна, бесполезно писать жалобы и посмотрите голосование на сайте: там голосов "за" и "против" - поровну. А часа три назад подавляющее число голосов было против.

    36. goga  
      30/май/2012 у 15:13 35

      Опозорится босота опять. Наверное вспомнили и решили быстренько к годовщине "протолкнуть".А ведь толкового рассмотрения вариантов так и не было.

    37. dobry  
      30/май/2012 у 15:46 36

      Какие там гимны! Посмотрите цитату с сайта ГИК:

      Главная > Актуально: вопрос-ответ
      Актуально: вопрос-ответ
      18.05.2012
      У потребителей возникают вопросы по качеству спичек и их количеству в одном коробке.
      - в соответствии с требованиями подпункта 4.2.1 статьи 4 межгосударственного стандарта ГОСТ 1820-2001 «Спички. Технические условия» на этикетку спичечной коробки наносится потребительская маркировка с указанием только наименования продукции, наименования или товарного знака, местонахождении предприятия-изготовителя, наименования страны происхождения и обозначения знака соответствия. Информация о количестве спичек в коробке (среднее наполнение), гарантийный срок, дата изготовления и условия хранения, наносится только на транспортную тару. Вместе с тем, в соответствии с Законом Республики Беларусь «О защите прав потребителей» потребитель имеет право на достоверную информацию о товаре. Поэтому продавец обязан довести сведения, указанные изготовителем о товаре на транспортной таре (количество спичек в коробке (среднее наполнение), дата изготовления, срок гарантии, условия хранения), до потребителя.

      Я у шоке! Насущность проблемы и обеспокоенность ее решением на таком уровне впечатляет!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    38. gfif  
      30/май/2012 у 15:47 37

      Какое позорище...

      Кто модерирует сайт облисполкома огромное фу...

      Я не смогу слушать этот "гимн". Похоже пришла пора говорить Витебску и д... из его руководящих - прощай.

    39. Litvin  
      30/май/2012 у 16:21 38

      Впечатление, что в руководствке города сидит этакий злобный чужеродный тролль и придумывает, потешаясь, как бы ещё опозорить витеблян...:?:

    40. Чиновник  
      30/май/2012 у 16:28 39

      gfif пісаў:

      Какое позорище…
      Кто модерирует сайт облисполкома огромное фу…

      Какие замечания, предложения по сайту горисполкома? Толковые пожелания будут услышаны и реализованы)

    41. acrid71  
      30/май/2012 у 16:35 40

      @ Чиновник:
      Результаты голосования на сайте, запросто накручиваются при динамическом IP. При определенной сноровке,
      один человек на байфлае может проголосовать 50 раз в час.

    42. Чиновник  
      30/май/2012 у 16:43 41

      @ dobry:
      Вопрос достаточно спорный.... Если Вам это не интересно, это же не значит, что такой вопрос неоднократно не поступал в исполком.

    43. Чиновник  
      30/май/2012 у 16:44 42

      @ acrid71:
      Согласен. Примем меры.

    44. acrid71  
      30/май/2012 у 16:47 43

      @ Чиновник:
      И показательно накажите виновных.:mrgreen:

    45. Чиновник  
      30/май/2012 у 16:49 44

      Горожанка пісаў:

      Все голосуйте на сайте Горисполкома, а то там похоже своих подключили, чтобы его протолкнуть.

      Лана пісаў:

      @ Яна Ільіна:
      Яна, бесполезно писать жалобы и посмотрите голосование на сайте: там голосов “за” и “против” - поровну. А часа три назад подавляющее число голосов было против.

      Поверьте, Никто никого не подключал... Здесь только активность заинтересованных сторон.

    46. Чиновник  
      30/май/2012 у 16:52 45

      acrid71 пісаў:

      @ Чиновник:
      И показательно накажите виновных.:mrgreen:

      Извините, это наверное уже проффесиональное - говорю штампами. Здесь имелось ввиду внедрим более современную технологию для того, чтобы сделать голосовани емаксимально прозрачным.

    47. dobry  
      30/май/2012 у 16:52 46

      Чиновник пісаў:

      @ dobry:
      Вопрос достаточно спорный…. Если Вам это не интересно, это же не значит, что такой вопрос неоднократно не поступал в исполком.

      Ну, если НЕОДНОКРАТНО , искренне раскаиваюсь, при этом оставаясь у шоке, простите...

    48. Яна Ільіна  
      30/май/2012 у 18:04 47

      Упершыню за ўсю гісторыю галасаванняў на сайце гарвыканкама (дзеля цікавасці сачу за ўсімі) бачу такую яркую карціну змагання маразму і здаровага сэнсу. Прычым, гэта карціна так аператыўна мяняецца. Пакуль нічыя.

    49. Сяржук Серабро  
      30/май/2012 у 19:34 48

      Чиновник пісаў:

      сделать голосовани емаксимально прозрачным.

      апублікуйце лог галасавання ў фармаце:

      адказ / IP адрас / час
      Падтрымліваю гэты варыянт / 178.126.28.ХХ / 30/05/2012 @ 19:32

      Апошнюю лічбу ў ІР забіць Х для захавання ананімнасці.

      Такая публікацыя зняла б шмат пытанняў.

      P.S. Таксама добра б выкарстоўваць пры каментаванні не фэйкавы e-mail.

    50. zloy  
      31/май/2012 у 11:11 49

      @ Яна Ільіна:
      ай-я-я!... Воспользовавшись огромной ПОПАлярносцю (пасяшчаймасцю) исполкомовского сайта усими горожанами (а как жа -- кажный с утра хоць раз зайдёть !) -- решили в тихую херь протащить -- авторы + Николайкин проголосили и... хвациць -- элегантная дэмакратычная пабеда ! А тут энти, паразиты ННВэшныя, павылизли -- полная мабилизацыя! уравень трывоги -- красный (с зялёнай паласой !!!).
      Как задолбали уже эти бравурные марши -- турум -- турум-пум-пум-пум -- пум! Здесь в качестве гимна (не только города) уже больше подходят отдельные минорные произведения Баха, так популярные в советские времена....
      По мне так лучшего чем это вряд ли напишешь:
      "Ад прадзедаў спакон вякоў
      Мне засталася спадчына;
      Памiж сваiх i чужакоў
      Яна мне ласкай матчынай.

      Аб ёй мне баюць казкi-сны
      Вясеннiя праталiны,
      I лесу шэлест верасны,
      I ў полi дуб апалены.

      Аб ёй мне будзiць успамiн
      На лiпе бусел клёкатам
      I той стары амшалы тын,
      Што лёг ля вёсак покатам;

      I тое нуднае ягнят
      Бляянне-зоў на пасьбiшчы,
      I крык варонiных грамад
      На могiлкавым кладбiшчы.

      I ў белы дзень i ў чорну ноч
      Я ўсцяж раблю агледзіны,
      Цi гэты скарб не збрыў дзе проч,
      Цi трутнем ён не з'едзены.

      Нашу яго ў жывой душы,
      Як вечны светач-полымя,
      Што сярод цемры i глушы
      Мне свецiць мiж вандоламi.

      Жыве з iм дум маiх сям'я
      I снiць з iм сны нязводныя…
      Завецца ж спадчына мая
      Ўсяго Старонкай Роднаю."

    51. dobry  
      31/май/2012 у 11:20 50

      @ zloy:

      А где же обязательное упоминание александраневскогохрамовсвятыхликовкнягиниольгитрудовыхпобедорденовзнамен????
      Не подходить нам ваш гимн, zloy! :mrgreen:

    52. Яна Ільіна  
      31/май/2012 у 11:29 51

      Тэкст гэтага гімна далі ў мясцовыя газеты. У рэдакцыях смяюцца, але друкуюць. 🙂

      Дарэчы, у галасаванні пакуль перамагаюць тыя, у каго добры літаратурны і музычны густ.

    53. zloy  
      31/май/2012 у 12:23 52

      @ dobry:
      "александраневскогохрамовсвятыхликовкнягиниольгитрудовыхпобедорденовзнамен...."
      чёй-та Вы, уважаемый Антипод, пыхнули сёння крепкага?!... :mrgreen:

    54. dobry  
      31/май/2012 у 13:13 53

      @ zloy:

      😳

    55. Таиса Якк  
      31/май/2012 у 13:34 54

      Обидно за современный город, за молодежь.Им же придется петь такой отстой.Неужели пропали таланты на Витебщине? Или их на рассматривают?Это-полный провал.Курам на смех!!!

    56. Горожанка  
      31/май/2012 у 14:28 55

      Это тоже не гимн, просто песня о Витебске - послушайте кому интересно http://www.odnoklassniki.ru/video/897123809 Автор слов Олег Зорин

    57. zloy  
      31/май/2012 у 16:28 56

      Таиса Якк пісаў:

      Обидно за современный город, за молодежь.Им же придется петь такой отстой....

      Надеюсь -- не придется... Хотя, если вспомнить т. Михалкова, написавшего гимн СССР, то (по его рассказам) был такой случай : "пришел он в какой-то ресторанчик, где полдничали его собратья по перу. Так один из них и говорит -- гимн твой, говно! т. Михалков, не растерявшись, -- говно-не говно, а слушать стоя будешь...." :mrgreen: Так и у нас, в стране советской, всякое может быть.... Но я под ЭТО уж точно вставать не буду..... (хай Тамара с Аляксандрам сами под него выплясвают) :mrgreen:

    58. dobry  
      1/Чэрвень/2012 у 8:46 57

      Поддерживаете ли Вы придание статуса гимна города Витебска произведению Т.И.Красновой-Гусаченко и А.В.Раузо?
      Не поддерживаю -- 127 голосов (60,18%)

      Да, полностью поддерживаю -- 80 голосов (37,91%)

      Затрудняюсь ответить -- 4 голосов (1,89%)

      Пока разум побеждает. Интересно, а результаты эти повлияют на дальнейшее принятие решений, или мы тут потрындели, посветили гениальными вкусами и интилехтами, удовлетворенно хмыкнули, а слушать будем таки етот?

    59. Яна Ільіна  
      1/Чэрвень/2012 у 12:55 58

      dobry пісаў:

      слушать будем таки етот

      Хутчэй за ўсё, што так. 😥
      Аднак улады хаця б пабачаць, колькі людзей супраць.
      Ужо каторы дзень каго не сустрэну са знаёмых у горадзе, усе ў адзін голас кажуць, што гэта не гімн, гэта абсурд і здзек з беларускай мовы, з Віцебска і яго жыхароў.

    60. BMW  
      1/Чэрвень/2012 у 14:17 59

      А какой из шести вариантов вы бы выбрали?

    61. Яна Ільіна  
      1/Чэрвень/2012 у 14:48 60

      Ніякі. Але больш-менш прымальны яшчэ варыянт 4. Там хоць першы куплет і прыпеў нармальныя. Ацэньвала толькі словы, без музыкі.

    62. Kazimierz  
      1/Чэрвень/2012 у 14:50 61

      zloy пісаў:

      Таиса Якк пісаў:
      Обидно за современный город, за молодежь.Им же придется петь такой отстой….
      я слышал версию: "...идите и учите текст!". .....попросили бы лучше пана З. Сосновского что-нибудь сочинить.
      Надеюсь — не придется… Хотя, если вспомнить т. Михалкова, написавшего гимн СССР, то (по его рассказам) был такой случай : “пришел он в какой-то ресторанчик, где полдничали его собратья по перу. Так один из них и говорит — гимн твой, говно! т. Михалков, не растерявшись, — говно-не говно, а слушать стоя будешь….” Так и у нас, в стране советской, всякое может быть…. Но я под ЭТО уж точно вставать не буду….. (хай Тамара с Аляксандрам сами под него выплясвают)

    63. Kazimierz  
      1/Чэрвень/2012 у 14:53 62

      Таиса Якк пісаў:

      Обидно за современный город, за молодежь.Им же придется петь такой отстой.

      придётся петь послушным молчаливым овцам. или утыркам из брсм. попросили бы лучше пана Дмитрия Сосновского - он бы сочинил...

    64. Оксана  
      1/Чэрвень/2012 у 16:49 63

      @ dobry: Администратор сайта горисполкома я- Гуделева Оксана Аркадьевна. На Ваше огромное Фу: автором текста предложенного гимна действительно является Краснова-Гусаченко, никак не я. Текст его я комментировать не буду.
      Далее по поводу контента. В частности, о спичках. Поясняю. Информацию для размещения на сайте представляют управления и отделы горисполкома. Данная информация была представлена управлением торговли, поскольку действительно поступало много вопросов по этому поводу. Вполне допускаю, что Вы лично спички не покупаете. Я тоже. Однако купив несколько коробков в разных магазинах, убедилась, что качество их действительно разнится. Так что легко представить раздражение человека, который изведет пол-коробка, прежде чем зажжет одну. Куда обращаться? Конечно, к специалисту по защите прав потребителей, который и дает пояснения. Вы ведь тоже, неоднократно купив некачественный товар, как-то прореагируете: позвоните в горисполком с жалобой, напишете у себя в блоге, обсудите на каком-либо сайте... Вариантов множество. Так что поверьте, у меня слишком мало времени, чтобы самой придумывать информацию для рубрики "Актуально: вопрос - ответ", тем более что нести отсебятину я просто не имею права. Тем не менее, буду признательна за толковые замечания и предложения по поводу сайта. Если у Вас претензии лично ко мне, это тоже можно обсудить. Мой e-mail: oks-gud@yandex.ru

    65. gfif  
      1/Чэрвень/2012 у 17:39 64

      @ Оксана:
      опрометчиво ты так свой мейл засветила

    66. Оксана  
      1/Чэрвень/2012 у 18:05 65

      @ gfif:
      Ничего, переживу как-нибудь

    67. dobry  
      2/Чэрвень/2012 у 9:02 66

      @ Оксана:

      Спасибо за аргументированный и корректный ответ. Приятно удивлен. Неожиданно для себя стал специалистом спичковедения, может пригодиться. 🙂 В авторы гимна Вас не записывал, вероятно Вы меня с кем-то перепутали, хотя если бы меня назвали автором этого гимна, наверное тоже обиделся бы, понимаю.

    68. Оксана  
      4/Чэрвень/2012 у 4:50 67

      @ dobry:Спасибо и Вам

    69. Елена  
      28/Чэрвень/2012 у 8:41 68

      В каком месте, хотелось бы знать, ЭТО похоже на гимн? Тогда уж лучше взять песню группы "Ковчег" (есть такая при храме Георгия Победоносца). Там хотя бы музыка поинтересней. С гимном идут в бой. Как под "ЭТО" можно в бой идти?

    70. Litvin  
      28/Чэрвень/2012 у 8:50 69

      А вообще, с чего мы так возмущаемся по поводу предложенного варианта "гимна" города..... расстраиваемся, что "придётся петь...стоять" и т.п. Вы "наш" (?!) "гасудаствены гимн" давно слышали? Нормально так? Не краснеете когда слушаете? Срыгнуть не тянет?

    71. goga  
      28/Чэрвень/2012 у 15:10 70

      Мне вчыра очынь панравилась как иво пели у Винисуэли .... Аброл шчасце и пакой . Цар и прынц. Друх уга. Биларуски гимн у испалнении винисуэльскава пачотнава караула. Абишчали как мнимум ишчо 20 лет полнава шчасця без вайны.

    Каментаваць